بهترین مربیان تیم ملی
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

مدیریت یک تیم ملی حتی سخت تر از مدیریت یک باشگاه است. یک مربی باید تحلیل های متعددی را در مورد انتخاب و تشکیل تیم انجام دهد.

- تبلیغات -
در این مقاله 10 مربی برتر تیم ملی در حال حاضر جهان را برای شما شرح خواهیم داد. من فکر می کنم شما بچه ها قبلاً متوجه شده اید که چه کسی در جایگاه اول قرار دارد.

بنابراین لیست اینجاست.

بهترین مربیان تیم ملی
روبرتو مانچینی (ایتالیا) – روبرتو در طول دوران بازی خود برنده Guerin d’Oro شده است. او اخیراً ایتالیا را هدایت کرد تا قهرمان یورو 2020 شود.
یواخیم لو (آلمان) - لو از سال 2006 مربیگری فوتبال آلمان را برعهده دارد. زمانی که او جایزه بهترین مربی سال فیفا در سال 2015 را به دست آورد، شایان ستایش ترین لحظه برای هواداران و تیم او بود.
روبرتو مارتینز (بلژیک) - مارتینز در حالی که سه باشگاه مختلف را مدیریت می کرد، 3 جایزه کسب کرد. او قهرمان لیگ یک برای سوانسی سیتی، جام حذفی برای ویگان اتلتیک و جام جهانی فوتبال برای بلژیک شد.
لوئیس انریکه (اسپانیا) – لوئیس انریکه اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از سال 2009 فعالیت می کند. او اخیرا تیم اسپانیایی را به نیمه نهایی یورو 2020 رساند.
دیدیه دشان (فرانسه) - جای تعجب نیست که دشان در این لیست 10 نفر برتر قرار دارد. او قهرمان جام جهانی فوتبال 2018 شد اما نتوانست بیشتر از یک چهارم نهایی یورو 2020 برسد.
فرناندو سانتوس (پرتغال) – برنده یورو 2016 و لیگ ملت های 2019 بدون شک یکی از بهترین مربیان فوتبال بین المللی است.
والری کارپین (روسیه) - اولین باشگاهی که والری مدیریت کرد اسپارتاک مسکو بود که به مدت 5 سال مدیریت کرد. او در حال حاضر مدیریت باشگاه روستوف و همچنین تیم ملی فوتبال روسیه را بر عهده دارد.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: